Payday loans
                  ***    TENERIFE - nov. 27 - dec. 4.    ***    MONACO, biztonságtechnika - január 13-20.    ***                              ***   Tanfolyam   *** Fly Away előadássorozat 2017-18.   ***   TÚRÁINK 2018.   ***             *** Fly Away Pirigliding - English *** Fly Away Paragliding - Deutsch *** 



Szerviz,

siklóernyős felszerelések

szakszerű javítása





Vállaljuk mindenféle felszerelés szakszerű javítását, javíttatását. Az ernyőkön a kisebb javításokat helyben, míg a nagyobb sérüléseket a NOVA pécsi gyárában, profi technikai háttérrel végzik. A javítási költség magában foglalja (amennyiben ez szükséges) az ezt követő bevizsgálás és ellenőrző repülés költségeit is. Természetesen a siklóernyők mellett a beülők és a mentőernyők javítását, illetve s ez utóbbiak áthajtását is vállaljuk.

Műszerek és rádiók javítását nem vállaljuk, de partnereink segítségével ezt a szolgáltatást is www.strideandglide.ca igénybe vehetik.


Javítási díjak

A várható javítási költségekről a munka megkezdése előtt tájékoztatjuk a megrendelőt.

Amennyiben a felszerelés javítását nem tudjuk helyben elvégezni, akkor a szállítási költségek a megrendelőt terhelik.

A javítási költségek számítása a felhasznált javítóanyagok és a ráfordított munka alapján történik.




Siklóernyők felújítása

Az ernyők élettartamának (használtságának) legfőbb fokmérője az anyag porozitása. A porozitás azt jelenti, hogy egy egységnyi területen mennyi idő alatt képes átszívni egységnyi levegőt a műszer. Egy új ernyőnek az élettartama – átlagos igénybevétel mellett - kb. 350-400 óra. (Ennyit, egy szinte minden alkalmat kihasználó pilóta kb. 3 év alatt repül…)

Egy új ernyőnél mért porozitási érték – anyagtól függően 300-1000 sec. Ez az érték a használat során fokozatosan romlik. Természetesen ezt a romlási ütemet nagymértékben befolyásolja, hogy milyen mechanikus igénybevételnek teszi ki az ernyőt a gazdája. További fontos szempont az is, hogy milyen intenzitású napsütés éri az ernyőt. A legnagyobb igénybevételnek – napsugárzás, mechanikus sérülések, aerodinamikai terhelés - a felső vitorla első-középső része van kitéve. A gyártók ezért a felső vitorlához erősebb, nagyobb ellenállású anyagot használnak. A használat során jelentős eltérés lehet a szárnyvég és a szárny középső részén  mért adatok között.

Vállaljuk, hogy régi, gyengülő porozitású ernyőjét speciális, új technológiával újraimpregnáljuk. A felújítás előtt bevizsgáljuk az ernyőt és az itt mért adatokat Ön is összevetheti a javítás után mért adatokkal. Tapasztalatunk, hogy bár a különböző anyagok újrakenése nem mindig ugyanolyan hatékonyságú, de általában minimálisan 5-10-szeresére nő a korábbi porozitás. Természetesen minél rosszabb állapotban van egy ernyő, annál látványosabb a javulás. Tanácsoljuk, hogy a 20 sec alatti ernyőket érdemes "feljavítani". 


Ezt a szolgáltatásunkat az ernyő előzetes állapotfelmérése után ajánljuk, mert ha a porozitási problémákon túl egyéb, pl. szakítószilárdsági problémák is vannak, akkor el kell gondolkodni, hogy érdemes-e egyáltalán belevágni.

A siklóernyő felújítása a következőket tartalmazza:

     -  előzetes átvizsgálás,
     -  felújítás speciális technológiával és anyaggal,
     -  ellenőrző átvizsgálás (anyag, zsinórzat, hevederzet)   

Az általunk felújított ernyőkre 1 év garanciát adunk.   



Lézeres zsinórellenőrzés


Előfordulhat, hogy a hosszú  használat vagy egy sérülés kapcsán az ernyő  zsinórjai megnyúlnak, deformálódnak. Ennek következtében elállítódik az ernyő gyári trimmelése, megváltoznak siklási és sebességi paraméterei, vagy akár nehezen kezelhetővé, egyes esetekben veszélyessé is válhat.

Ennek lézeres, gyári software-rel történő ellenőrzése és visszaállítása  újra garantálja a gyári biztonsági paramétereket és a teljesítményt.

Szervizünkben MINDEN típusú és méretű siklóernyő  zsinórzatának ellenőrzését vállaljuk.

A vizsgálat díja 13.000.- Ft